lördag 4 april 2009

Klarar mej inte utan ljudböcker

Vad vore livet utan ljudböcker? De är i alla fall räddningen för mej under mina bilresor. Tiden går mycket fortare när jag har en bok att lyssna på i bilen, jämfört med radion.

Jag ska även skaffa ett större minneskort till min telefon så att det ryms en Mp3-bok i den. Då kan jag lyssna på bussen och på promenader osv.

Min favorituppläsare är helt klart Katarina Ewerlöv, hon är suverän. Angela Kovacs (tror jag hon heter) är också bra. Undvik Johan Rabaeus...

Jag har nyss lyssnat klart på Den du inte ser av Mari Jungstedt. Riktigt spännande om en seriemördare som härjar på Gotland. Tre kvinnor mördas på liknande sätt inom loppet av några veckor. Frågan är vad de har för koppling till varandra? Spännande upplösning på Fårö.

Barnen jublar över att Björnarna just vann Wild Kids-finalen och nu väntar ett nytt avsnitt av Robinson. Ha en trevlig lördagkväll!

Förresten, kolla på denna Youtube-film: http://www.youtube.com/watch?v=WfU-UOYwb_g

2 kommentarer:

Vitfärg och Kompost sa...

Hej VÄNNEN
Trevligt att läsa din blogg med alla härliga boktips, jag blev sugen på att hitta ngn antistressbok för min stressade själ, har du ngt tips? Vi har varit ute på middag hela familjen på lottas och mumsat god mat, härligt! Daniel har målat första varvet vitfärg på taket i grabbarnas rum, snyggt...! Ska du med på bio på tisdag?
kram
Katarina

Anonym sa...

Hej ! Nu är jag här! Jag ser att Katarina också är här...
Jag tycker också att Katarina Ewerlöf är kanonbra på ljudböcker, hennes röst och sätt att läsa är suveränt! Nu ska vi in till stan, J's lag spelar semi i umecupen...
ha det så bra! Vad ska ni se för film på tisdag?
Kram Susanne